Full fart framåt!

Måste erkänna att jag blev lite glad när jag såg att Fanny inte skrivit om vårt lilla oseriösa ridpass idag haha.
Nej men vi red ut på Sigge och Lukas då. Vi red gamla hederliga Återvallsrundan med massor av galopp.
Jag hade lite bråttom så vi fick ha lite tempo.

Sigge var pigg och försökte dra iväg lite när vi galopperade "hemåt". Men så brukar det i princip vara ;)
Nej men det var så skönt att äntligen komma ut och rida lite. Jag och Fanny hade skitkul och hästarna var glada så ett lyckat ridpass alltså ;)

Så skönt oxå att det är ljust så länge + att snön lyser upp. Vi red iväg 20 i 5 och det var hyfsat ljust. Underbart!
Vi har inte ens ställt tillbaka till sommartid än haha :)

Sigge-pigge i höstas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0