Galopp

Lagom kul när jag från att ha båda Fanny att rida tsm med till att båda smsar och säger att dom dom är hemma och är sjuka. Fanny med Olle skulle ut endå och var så snäll så hon red med mig.
Hade tänkt rida Sigge men bestämmde mig för att rida Massa istället.
Vi var iaf ute och galopperade. Massa blev svettig haha!
Vi galopperade väldigt mycket och hade ett väldigt bra tempo så hästarna blev lite trötta.

Vi stötte på en lös hund oxå. Hoppade av och försökte locka den till mig men den var jätterädd.
Efter en stund sprang den iväg och vi fortsatte framåt. Då mötte vi ägaren som fått tag på sin hund.
Sigge fick några minuters markarbete. Tänkte gå på promenad med honom men hann inte då jag ville hinna med en buss. 

Nu är jag hästedig fram till lördag för då har jag Massa igen :)

Bus på åkrn i höstas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0