glömsk

Trodde verkligen att jag hade bloggat igår, men det hade jag tydligen inte och det usäktar jag för..

Iallafall igår hämtade patricia upp mig i brunn så åkte vi ut till evlinge, för jag hade wiktor och hon olle. Så vi red ut, åsa på astrid, dessie på golden och johanna på sorros följde också med. Vi red återvalls rundan och galopperade lite på ängar, för det var så himla isigt överallt. Wiktor var jätte konstig och blev otroligt stressad för att vi var så många, han stegrade massor :/.. I början var han väldigt stel och motstretig men han blev finare och finare ju mer vi red. Dock emellan åt så flög han ju omkring och skuttade och stegrade men det gick bra! Var ju ett tag sen jag red honom och han var sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0