Gymnasieval, check!

Igår var det ju sista val dagen för preliminära gymnasievalet. Hade ingen aning om vad jag ville välja, så igår kväll fick jag panik och bara körde på, valde fyra gymnasium. Vet inte vart dom ligger eller någonting sånt, tog linjen
Sam -  Media, information och komunikation.
Nacka
John Bauer
Nacka Media
Cyber gymnasiet
Så har jag valt, samma program på alla. Får se hur det blir, får ju välja om sen i maj-juni tror jag det är. Men om jag känner mig själv rätt så tror jag jag inte kommer välja om utan låta det vara sådär. Vet inte riktigt vad programmet går ut på men men :). Men jag har bara 210 poäng eller ja 200.. Så måste nog höja mig också, men men :)
Så ligger jag till!

Kommentarer
Postat av: Såfi

Skulle ju valt thoren, jag går den linjen där hihi :D

2012-02-16 @ 21:23:34
URL: http://mygoodlife.blogg.se/
Postat av: Såfi

Jag är jättenöjd med skolan iallafall haha :D Njaa, intagningsgränsen förra året var 235. Men några i min klass kom in som 6:e reserv och hade runt 220 poäng :)

2012-02-16 @ 22:15:36
URL: http://mygoodlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0