Härligt att vara tillbaka!

Måste erkänna att det är härligt att vara tillbaka i gustavsbergs området. Red idag en härlig runda lite här och var. Kringelikrok, sjörundan, mot håludden, torpet. Ja var jag än kände för det, bara för att det snart var ett år sen jag red där! Red barbacka och herregud vad lukas hade energi, men han skötte sig.

Oavsett hur skänt det var att rida där så kändes det så himla konstigt att såtta på Lukas, har liksom inte kopplat det ännu, känns som han fortfarande står på ingarö. Eller i allafall ska tillbaka dit snart. Så det kändes sjukt konstigt.

Innan jag åkte till stallet så åkte jag och lina till hööks och granngården, köpte två schabrak, ett täcke, svarta stigläder, nya stigbyglar, havre och halm.
Bloggar mer imorgon har tagit lite bilder på stallet som jag tänkte visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0