Idag har jag namsdag!

Dålig bloggning för min del, men i tisdags orkade jag inte skriva så blev bara en film, och igår somnade jag klockan 9, hehe.

Men I tisdags var det ju nationella gick väl helt okej tror jag. Sen åkte jag till stallet och hoppade med Lukas.  3studs på ena sidan, och 3 hinder med 4-5 galopp språng emellan varje hinder på andra sidan, samt två tunnor som ett enstaka hinder. Gjorde lite banor och så, eller hoppade bara en sida. Ja olika, gjorde också om studsen till en kombination, med räcke ett galoppsprång oxer, så som det är på filmen.. Dock höjde jag inget! iaf inte högra en 70/80.

Sen igår så var det sista usek mötet i gustavsberg så nu behöver jag inte åka dit längre. Innan mötet åkte jag till nacka med melinda för hon ville kolla på lite kläder, mysmys. Nu ska jag tagga till skolan, göra nationella del 2. Efter skolan, står stora svart i sin hage och väntar, blir nog en barbacka tur idag bara :)

Bild från 2010, och ja jag vet att jag sitter otroligt fult..

och ja jag vet att bilden är helt suddig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0