Klockan 21.41 en Fredagkväll

Sitter i min säng och förbereder mig för att sova. Helt sjukt klockan är inte ens tio, men jag känner mig helt slut och har ont i ryggen och magen och bara är helt seg. Måste dragit på mig något virus eller nått åt det hållet. Mamma trodde att jag kanske hade fått problem med blodet som min syster en gång haft inget allvarligt eller så men vi får se inget jag orkar bry mig om nu, nu vill jag bara sova.

Idag efter skolan åkte jag med Angelica till slussen för att käka lite med henne på donken, tog bara en paj. Sen mötte jag mamma kollade på skor hittade ett par super fina skor men kan inte bestämma mig om jag ska köpa dom eller inte. Sen kollade vi lite kläder, fick med mig ett par jeans, en blus och en stickad tröja. Super nöjd faktiskt. Det gick ganska fort också. Sen avslutade vi det hela med middag på tacobar, tv mys med grönsaks stavar och dipp, och en bit choklad. Mysig fredag som jag trivs alldeles utmärkt med nu. Vet inte vad som hänt, förut ville jag gå på fest och sånt hela tiden ville alltid ha någonting pågång men inte nu, känns bara jobbigt jag vill bara ta de lugnt och göra precis vad jag vill!

Det är inte alltid lätt att försöka ta en uppsutten mysig krambild, när man står på en helt grön äng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0