Little black dress

Ohoh, ska snart ut i kylan och gå till bussen. Kommer frysa arslet av mig men vill man vara fin får man lida pin var det va ;)
Har en väldigt fin svart klänning som jag lånat från min kära syster och ett par vanliga strumpbyxor under.
Hem till Alina och käka middag. Blir en tjejkväll med god mat och trevligt sällskap.
Sen kommer några killar över senare ikväll.

Vanlig skoldag var det, fick tillbaka min svenska uppsats. Fick inget betyg på den. Det var bara för att se vad man kan förbättra och så inför Nationella nästa vecka.
Dock så fanns det inget att förbättra enligt min lärare som bara sa att det var superbra.
Skönt! Nu är jag inte lika nervös för salskrivningen ;)

Jag ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0