Nailstudio long time ago!

Åkte hem efterskolan för att fixa i mitt rum och så, mickis och carro sover här imorgon. Då passade jag också på att göra naglar. Vilket jag inte borde då mina riktiga naglar är otroligt svaga och dom gick av lågnt in på fingret.. Dom har precis vuxit upp så dom blivit som normala "av bitna/klippta" naglar är när dom är som kortat, och det var mer än en månad sen. Men mitt starka medel är slut och dom här har jag gjort med en annan teknik så jag tror det går.

Imorgon ska vi väl ut och träffa några. Stallet på lördag. Sen flytt på söndag :)


Min fantasi dog när jag fixat alla naglar och skulle måla dom, så jag hade inte någon plan utan målade bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0