Nationella?

Ska gå till bussen mot skolan om 5-10 minuter. Sen nästan direkt har jag Svenska läsförståelse i nationella. Inte allas särskilt taggad på det, men min lärare tror att jag helt klart kan nå upp till MVG så man får ju hoppas på det. Jag vet dock inte vart hon får det ifrån för jag tycker inte alls att jag är så himla duktig, men men!  Man får ju se det positivt.

Men igår hade jag hemstudiedag, dock gjorde jag inte någon av uppgifterna, hehe. Sen klockan elva hade jag utvecklingssamtal, sas väl ungefär samma saker som när jag började i den hära skolan. Men då går det fort och man behöver inte vara rädd för något nytt ska komma upp. Sen åkte jag ju till stan för att köpa en tröja och ett par skor med mamma, men väl inne i butikerna så ångrade jag mig i sista stunden så det var ingenting som följde med mig hem igår...
Idag är det stallet som gäller, är supertaggad ända tills jag går utanför dörren och inser att det är svinkallt, men men. Jag får ta på mig allt jag har i stallet och hoppas att jag överlever den här jävla vinterkylan vi fått.

Var inte vädret underbart igår? Otroligt soligt, fast tyvärr svinkallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0