På bättringsväg förhoppningsvis...

Kände mig bättre idag, vet inte om jag hade någon feber. Orkade inte hålla koll på det.
Förutom lite huvudvärk då och då så mådde jag toppen. I ren desperation följde jag med min lillasyster när hon red lektion idag på ridskolan bara för att ha något att göra. Dom har ju cafeteria där som man kan sitta i och ha utsikt över ridhuset.
Gud vad lyxigt med ridhus endå. Har aldrig haft medryttarhäst i ett stall med ridhus förut :P
Pappa var snäll och svängde förbi "mitt" stall oxå så kunde jag lämna av pengar till Chatrine.

Om jag mår lika bra imorn så kanske jag följer med Clara till hööks och The horze. Skulle haft Sigge och Massa men struntar i det. Vill känna att jag tar det säkra före det osäkra så att jag inte blir sjuk igen.
Men nästa vecka så ska jag väll förhoppningsvis börja ta mig ut till stallet igen :D

Har planerat i flera dagar att göra detta inlägg med dessa bilder just för att det är exakt ett år sen dessa bilder togs. Eller ja... Nu har ju klockan passerat 12 och det är en ny dag. Duktigt Hanna...
Så ja, för ett år och en dag sedan så togs dessa bilder utav Clara. Tredje gången jag red Massa ;)
Vad gör jag uppe nu? Ja det är en bra fråga som jag inte har ett vettigt svar på.
Ska nog sova nu, gonatt haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0