Sen update, bildlös usch..

Tänkte ju presentera stallet idag men jag orkar verkligen inte. Red ut idag med hoppade några språng bara för jag kan och lukas tycker det är så himla rolig. Tänkte försöka rida lite dressyr också men det var så konstigt underlag och att lukas stretade emot som aldrig förr. Så vi galloperade omkring lite bara. Det var underbart väder jätte varmt. Sen skjutsade lina hem mig från stallet. Upptäcker att jag är ensam hemma och att det inte finns någon extra nyckel uthängd. så jag satt på min glasverande i exakt en timme faktiskt och väntade på mamma, från 17.53 - 18.53. Kom in åt en god midda kollade på en film, och nu ska jag sova.

Det här inlägget blev väldigt osammanhängande och tråkigt, men jag håller på att svimma för att jag är så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0