Sista dagen på södra evlinge gård

Idag blir det sista ridturen för mig och lukas här på ingarö. Tiden har gått så himla fort, kändes som att det var igår jag fick reda på att han skulle flyttas. nu är jag faktiskt väldigt taggad, har hela lovet på mig att fixa det bra för honom. Men sammtidigt känns det väldigt tråkigt att lämna Evlinge "familjen" trivs ju bra där.

Igår var det en trevlig kväll hemma hos Jakob, var väll en fest till en början men sen blev folk lite för onyktra så vi gick ut. Då började det kaosa folk blev ledsna och grejer så hjälpte till och fixa det, sen gick vi upp till jakob igen då vi var mindre folk. Tog det lite lugnt och bara umgicks, sen gick jag mickis och carolina hem till mej och sov här. mysigt mysigt..

På schemat för dagen så är det stallet uppskrivet som sagt, ska rida ut med patricia! Sen ska jag också fråga mamma om vi kan köpa spring byxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0