Sjukis

Woho, jag är sjukt trött och ska upp tidigt imorn.
Dagen började tidigt med att gå upp och åka hem till mamma. Fortsatte sedan vidare till stallet med Svea.
Gick runt planlöst ganska länge då jag inte hade någon inspiration så hade ingen aning om vart jag skulle rida.
Blev en barbacka tur i solen tillslut. Nästan bara skritt men lite trav och galopp.
Imorgon blir det nog ett kort intensivt pass på någon äng.

Ska även ha Soros imorn och ska hinna gå på bio kl 6. Hur nu de ska gå ihop vet jag inte...
Men i alla fall. Kanske 20 min innan jag och Svea skulle till bussen började Svea må dåligt.
Hon mådde verkligen superdåligt, spydde lite och sen gick hon verkligen jättelångsamt till bussen. Skojar inte när jag säger att jag släpade fram henne ibland.

Stackarn :(
Nu mår hon bättre, har fått i sig lite mat och vätska så får vi se hur hon mår imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0