Skönhetssömn?

Nej det blir det ingen inatt, ska upp om sex timmar och åka till stallet för att fodra hästarna. Och så kommer patricia runt 10 och så ska vi rida, typ sista gången vi rider innan Lukas flyttar :/ Har ju lunchfodringen också vid 12. I vanliga fall brukar jag åka hem imellan och sova ett tag men nu fixar jag allt emellan så är jag klar vid 12 och kan göra vad jag känner för typ. kommer nog vara otroligt trött imorgon, för är ganska pigg nu och har svårt att sova. Men snart är det sportlov och då står Lukas i ett nytt stall, är faktiskt ändå ganska taggad på att prova något nytt ställe och det kommer bli väldigt roligt. Fast kommer sakna alla på evlinge otroligt mycket! Vi hörs om några timmar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart ska han flytta? :)

2012-02-19 @ 08:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0