Snökaos

Mitt internett ville inte sammarbeta igår så får skriva idag istället.
Var ju i skolan som vanligt först inget intressant med det. Sen efter skolan åkte jag direkt till stallet, och satan vad med kläder jag hade på mig. Jeans, täckbyxor, 3 par strumpor, linne, vanlig tjocktröja, tjöcktröja som är teddyfodrad typ (värmer lika mycket som en tjock vinterjacka nästen) och sedan min vinterjacka utan på det, sen red jag även med mitt pannband under hjälmen så jag slapp frysa om öronen, och faktiskt så frös jag inget när jag red super skönt.

Red ut barbacka på hackamoret i all denna snö som helt plötsligt har kommit! Hade fleecetäcke som låg på lukas rumpa, sen istället för att knäppa det framför bogen på han så knäppte jag det runt mig så det gav lite värme också, skoja inte vad det var skönt. Red karbyrundan, skrittade och galopperade bara, det var mysigt och lukas verkade tycka det var skönt också, satt bara ner på halvlånga tyglar och lät han bestämma tempot. Mysmys

Idag ska jag nog in till stan och möta mamma, köpa lite saker! Sen blir det hoppning med Lukas imorgon troligen och rida på söndag med!

Vill ha bar mark igen, gillar inte snö :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0