Som säkert alla vet..

Som säkert alla vet så var det alla hjärtans dag igår jag firade den i stallet med världens bästa, Lukas! Kom till stallet en timme innan hanna så då stog jag bara och borstade och myste med Lukas, flätade manen och lite. Sen red vi ut återvalls rundan mycket galopp, det var super roligt! Sen när jag kom hem möttes jag av en god middag, med efterätt. Blåbärspaj med vaniljsås, och massor av godis.

Bloggade inte igår för jag höl på att somna stående och i duschen, blev jätte trött helt plötsligt. Så gick och la mig halv elva. Sen idag ska jag bara hem, vill gärna göra något annat men jag MÅSTE välja gymnasium, det är sista valdagen är idag och jag har ingen aning om vart jag ska gå, stress..

Kommentarer
Postat av: Ezpan - tillsätt lite färg i det vardagliga hästlivet!

SV: Ah, okey! :)

Dom är jättefina! :3

2012-02-15 @ 09:57:07
URL: http://ezpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0