Stalldag!

Åkte till stallet så jag var där kvart i ett och kom hem klockan sex. Först red jag, red barbacka på vallen med hanna och massa. Dressyrade först sen hoppade jag lite. Det gick bra :) Sen när jag skulle mocka hagen till lukas så började alla hästarna i hagen springa runt och leka, tyckte lite synd om lukas som står ensam, man såg på honom att han också ville vara med. Så då lekte jag med honom, första gången och han tyckte det var super kul :)  Sen fixade jag i stallet, mockade och sånt. Sen har jag kvällsfodringen ikväll för Charlotte var jätte sjuk så ska t den istället för henne. Sen imorgon har jag morgon fodring och lunchen! :)
FILM PÅVÄG!

två bilder från idag som jag tagit från filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0