Tjolahopp

Ännu en dag avklarad. Väntar på att maten ska bli klar nu, är ganska hungrig.
Imorgon blir det till att rida Sigge, ska bli kul att rida igen och komma ut till stallet.
Får se vad jag hittar på. Antingen uteritt om det finns någon rolig att rida ut med eller ett dressyrpass på banan.
Om jag dressyrar ska jag nog testa att rida med sporrar och se hur han går med dom.
Blev lite ändring så har Massa på onsdag istället för torsdag men inte mycket mer än så :)
Alla hjärtans dag imorn, ska om jag hinner förbi en kompis där det är filmkväll. Ska titta på en skräckfilm som verkar ganska bra faktiskt.


Är sjukt sugen på att hoppa :( Hade tänkt göra det på fredag men nu ska jag rida istället för Veronica i min förra grupp på Gustavsberg så då kommer jag inte hinna...
Får bli nästa vecka istället och på sportlovet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0