Tråkdag

Sitter i sängen och ska alldeles strax lägga mig och sova, skönt att komma i säng i bra tid för en gångs skull ;)
Idag har varit en vanligt skoldag, åkte dock skridskor på eftermiddagen men annars inget speciellt.
Chatrine undrade om jag ville rida Sigge idag men kände att jag inte orkade åka ut till stallet. Ska från och med imorgon vara i stallet nästan varje dag i 2 veckor så kommer bli mycket ;)

Kom hem och gick ut med hunden i lite mer en 1 timme.
Resten av kvällen har spenderats med mamma då vi satte ihop crosstrainern vi fick hem idag.
Nu jäklar ska det tränas! :)
Imorgon ska jag till stallet och rida Massa, kanske Sigge oxå beronde på hur det ser ut för Chatrine.

Här får ni en bild på en helt random blomma för att avsluta inlägget med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0