Trevligt att vara sjuk, eller?

Är fortfarande sjuk, kommer vara hemma imorgon oxå men hoppas på att gå till skolan på torsdag igen.
Hade ju nationella idag i svenskan. Det gick helt okej. Tydligen så är mer än hälften av alla i klassen sjuka i feber, förkylning och hostar. Bra där ;)
Åkte hem direkt efter och har degat i soffan och tittat på fyra filmer idag. Fick lite nostalgi och tittade på Peter Pan men sen tittade jag på en skräck/thriller som heter Ghost ship. Gillar inte skräckfilmer alls men den var bra.
Tittade oxå på Footloose och Thor.
Nu är klockan mycket och jag ska sova. Imorgon ska jag plugga massa So. Yey...

Tog en helt random bild för att jag inte orkar leta upp en passande bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0