Värmen stiger uppåt, medans kylan stannar kvar här nere?

Det var super fint väder idag, men kallt som jag vet inte vad. Skulle rida ut med Fanny och Pratrica men tyckte att Lukas kändes lite hängig. Så jag lät dom rida ifrån mig så tänkte jag bara skritta, skrittade återvallsrundan. Tog en galopp på slutet och travade lite, för helt plötsligt så blev han jätte pigg och ville inte stå still så lät han springa lite så jag också skulle komma tillbaka till stallet snabbare. För jag frös så himla mycket, tror inte jag frysigt såhär mycket på flera år kändes det som..  Spände upp Lukas i gången sen sprang jag in i köket och nästan satt på elementet för jag frös så mycket. Sen borstade jag och myste lite med honom, tog ut honom i hagen, mockade och fixade och åkte hem. Har inga planer för idag, skulle träffa Emma och några men det blev lite knas så blev inte så.

1år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0