Vinter deprission

Är så himla nere nu hela tiden, och jag vet inte varför. Gillar verkligen inte vinter. Imorgon ör jag ledig från skolan och har utvecklingsamtal en halvtimme. Sen vid 4 ska jag inte till stan för et till mysdag med mamma. Köpa ett par skor och en tröja troligen.

Idag fixade vi med kaninernas bur. Dom fick bo inne på glas verandan inatt för det var nästan -20°. Så vi köpte mer halm och la in i derans hus och fixade lite så nu har dom det lite mysigare. Dom bor då i min lekstuga, som också sitter ihop med en utebur och ett litet hus dom kan gå in i! Tre stycken är dom Mamma Pappa barn.. Sen åkte jag och mamma till stallet och bara fixade och klappade lite på finaste stora svart. Orkade inte rida det var så kallt och jag var inte på humör helt enkelt.

Bild från 2009 på kaninerna från vänster:
Alva - Mamma     James - Pappa     Emelie - Barn (har bara ett öga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0