13 dag jul

HejsanHejsan, gick upp kvart i nio idag för att jag tänkte åka til hööks innan stallet. Var jätte jobbigt att gå upp då jag inte somnade förens två men vaknade hela tiden sov inte mer än tio minuter knappt. Somnade inte ordentligen förens klockan 7 imorse. Men jag kämpade mig upp iallafall. Men sen frågar mamma om jag har kollat så att hööks verkligen är öppet eftersom det tydligen är röddag idag. Öppet var det, men det öppnar inte förens vid elva.. Suck o pust!

Menmen, dock är det helt underbart väder idag, jag ser bara hur solen skiner. Perfekt ridväder att fota i. Men fortfarande ingen ridning för min del, håller mig till longeringen, hoppas bara att det inte är alldeles fryst och hårt i marken, det skulle vara synd.

Sötbild (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0