2h utvilad, efter natten!

Hade som vanligt otroligt svårt att somna inatt, fast somnade halv 5. Mycket tidigare än vad jag gjort dom två senaste veckorna. Har liksom sovit nästan två timmar varje natt, uschusch. Mycke riktigt så blev det två timmar idag också, vaknade halv 7 då mamma kom in och kollade så att jag inte hade glömt att jag skulle till skolan. Har sovmorgon idag och det brukar aldrig vara något problem för mig att somna om då, självklart så var jag klarvaken direkt.. Menmen känner mig lite utvilad just nu iallafall, ska börja gå ner mot skolan om 1,5 timme. vet inte vad jag ska hitta på under den tiden. Fryser gör jag också, det är verkligen kallt, tycker inte om vintern det är en sak som är säker, alltså verkligen verkligen verkligen inte!

Men nu ska jag väl fortsätta fixa iordnong mig, platta håret, sminka mig, välja kläder, mata kaninerna och så vidare, ja ni fattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0