A teddy bear

(Skrev det här inlägget igår, men såg idag att jag tydligen inte hade publicerat det..)

Idag började vi dagen med att niorna från Lemshaga (en annan skola) kom till Brunn (min skola) och så skulle vi dansa. Förberedande inför balen, och danskvällen som vi har imorgon.  Det kom en dans instruktör som lärde oss vals, bugg och foxtrott, Man kunde ju lite redan efter som vi övat lite på två idrottlektioner, men visste lärde jag mig lite nya saker. Dock kan jag inte påstå att jag var en speciellt bra dansare, hehe, och så fick jag väldigt ont i ryggen av det.. Sen fortsatte lektionerna från klockan 12 - 14.30 för min sista lektion var inställd jätte skönt.

Åkte till stallet då. Red dressyr tog pelhamet för Lukas har varit lite tjaffsig i munnen, det var så en gång förut då red jag med pelhamet och då blev det bättre så hoppas det funkar nu också. Jag red med två tyglar en i översta ringen och en i understa, jag använde dock inte den undre tygeln så mycket. bara i galoppen typ för att verkligen kunna hålla ihop honom. Passet i helhet gick bra, och jag är helnöjd över min prins. Fast han har fått så himla tjock päls igen så han e ju som en stor björn och svettas väldigt mycket. Men vi ska nog försöka raka honom innan flytten.

Skulle verkligen behöva lite nya bilder.. Även fast han är himla söt på dom gamla bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0