Ber om ursäkt

Är ledsen för att bloggningen legat nere. Men jag har varit så himla trött den här veckan. Igår när jag kom hem tittade jag på en film med mamma och sen gick jag och la mig. Tänkte blogga men var så trött så gick och la mig istället.
Var ute på en promenad igår med Sigge och det gick bra :) Han kan ju stanna och så när man är ute och börja bråka. Vill inte gå framåt och så. Men igår så stannade han typ några få gånger och då var det bara att ta lite i grimskaftet så forsatte han framåt.
Svea hängde med på promenaden oxå och hon tyckte det var så himla kul haha. Hon sprang runt och var helnöjd.
I början var hon rädd för pannlampan, smart hund...
Hade lite dötid i stallet i väntan på bussen så snodde Massa en stund och borstade lite på henne, hehe ;)
Idag ska jag iaf ut igen och ha Sigge. Idag vill jag rida men han har inga snösulor så får se hur det går :/

Haha, Svea sommar 2010 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0