Bloggens sämsta uppdatering, check!

Varken jag eller hanna har uppdaterat speciellt bra dom här dagarna, menmen.. I onsdags var jag skit trött så åkte bara direkt hem efter skolan. Sen igår skulle jag  till Lukas var jätte taggat men nej då får jag reda på att vi har brunnsmässan så var tvungen att stanna till klockan 6. Det sög.
På brunnsmässan går vi bara runt och gör ingenting typ, man ska typ visa vad man har gjort, men det är bara föräldrar från typ lågstadiet som kommer.. Det är i vilket fall som helst sämst..
Idag tror jag bara att jag ska hem igen, och sova typ. Sen i helgen har jag Lukas, wihoo taggat till tusen! Ska försöka åka pulka bakom honom också nu i helgen men vet inte ännu det är inget som är bestämt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0