Bra start på det nya året!

Kände mig otroligt lättad idag när jag bara hade två hästar, och ingen av dom skulle ridas. Lukas och Prinsen då. Mockade och fixade och så, sen så tog jag också in Lukas och myste. Min lilla prins e super pigg nu för att han inte blivit riden på länge. Längtar faktiskt lite tills skon är på igen. Saknar känslan man får på honom.
Igår hade jag fyra hästar, vilket var något jobbigt. Mocka tre boxar, varav två är otroligt grisiga (åsa mockar åt lukas), sen sen 8 vatten hinkar tömma, tvätta och fylla på med nytt vatten, och även 16 höpåsar, åt hästar som äter ganska mycket, slit och släng. Red bara wiktor dok, vilket var skönt. Annars hade det tagit otroiligt lång tig. Just därför kände jag hur otroligt skänt det var med bara två hästar idag..

Imorgon ska jag, min syster och mamma åka in till något ställe i stan och bli fotade. Vi får se om pappa följer med. Är faktiskt inte så taggad, kul att ha lite "fina fixade" bilder, men jag trivs inte framför kameran, inte alls. Speciellt inte om det är någon främling som fotar usch och fy!

Världens sötaste mule, står i hans pass att Lukas e svart skäck, hahah det här e dom ända fläckarna jag ser, och lite vitt runt hovarna på bakbenen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0