Dark outside

Sittter i sängen och fryser faktiskt lite men är för lat för att hämta en tröja...
Vanlig skoldag idag men som tur var fick vi sluta lite tidigare så hann med en tidigare buss till stallet. Var ute vid 3 och fixade allting. Hade varit trevligt att rida då men det var snöstorm typ och hästen är inte alltid så positiv till att komma in från hagen.
Sen kom Patricia ut och skulle rida Wiktor och då tog jag in Soros, klockan var då 4 och hästarna stog redan vid grinden och ville in. (Dom släpps in 5)
Så då ville allt Soros in. Vi red Karbyrundan, skrittade mest men mjukare och inte lika halt på vägarna så vi kunde trava lite mern än vad jag och Fanny (som har Olle) kunde igår.
Soros var pigg och positiv som vanligt. Ganska mysigt faktiskt. Tog mig desutom friheten till att sno Fannys pannlampa (aa).
Nu ska jag titta lite på Heartland innan jag går och lägger mig :)

Börjar närma sig 1 års dagen med Massa :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0