Fyra frammåt springande hovar, och ändrade planer!

Hanna hade tydligen redan lagt upp bilder på mig.. så egentligen inte så mycket för mig att visa då..

Hade ju planerat att longera idag igen, men var jätte ridsugen. Så jag tänkte att jag bara skulle skritta fram honom på ryggen. Därav att jag rider utan stigbyglar, dom lämnade jag kvar uppe i stallet! Men sen så var han super fin och samarbetsvillgig, dock var han väldigt pigg! så i början i galoppen bockade han lite och sparkade bakut, men det är liksom standard för Lukas, speciellt på volten då han tycker det är lite jobbigt att gå där. Men han skötte sig super.

Sen har Lukas blivit utskickad från sin hage. Ingen vill ha honom i sin hage pga att han sparkas och bits, speciellt nu för att han har bitit sönder någras täcken. Men jag menar vad ska jag göra åt det, vad kan vem som helst göra åt det? Han är högst i rang i valack hagen som jag förstår det, och det är bara vid lunchen han bråkar. Menmen, nu har dom tydligen flyttat ut Lukas till lilla rasthagen och får stå där helt själv. Varken jag eller Lina hade något att säga till om. Lina visste inte ens om det. Är inte direkt helnöjd med det, jag vill inte att Lukas ska stå själv och det vill nog inte han heller, han tycker det är super tråkigt..

Bjuder väl på den här bilden, eftersom hanna gjorde det åt mig. Men nästa gång hoppas jag att jag hinner vara föra med bilder på mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0