Godmorgon!

Känns helt fel att säga det, klockan är tre och jag vaknade nyss. Har aldrig sovit såhär länge i hela mitt liv! Jag brukar vakna tidigt, när jag sska till skolan vaknar jag runt 4-5 och nu på lovet har jag vaknat runt 8-9 varje dag. Men oftast brukar jag förstås somna om, men det är inte alltid det går. Jag var vaken till 5 inatt, kunde inte sova så tänkte klippa ihop en film om Lukas, får se hur det blir med det, jag har ju inte så mycket filmer på honom bara bilder och jag vill inte göra en 5minuters film med bara bilder liksom..

Det snöar tydlingen jätte mycket ute, vad vet jag jag ser inte ut har ju rullgardinerna nerdragna. Men jag gillar inte alls snö, men hellre det en regna hela tiden typ.. Idag har jag inga planer Det har ju redan börjad mörkna liksom! mys dag hemma för min del typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0