Helgen lite snabbt sådär!

I lördags red jag ut Med Patricia. Vi red kulla sen bara fortsatte vi helt spontant hela långrundan, dock stannade vi inte och hoppade eller fikade som vi brukar när vi rider långrunda så det gick snabbara. Sen var det väldigt hårt och halt över allt. Men det var en mysig tur

Sen igår så lånade mickis Lukas och jag red Wiktor så red vi ut, Bea med pelle följde också med. Vi red i typ 2-3 timmar men skrittade i typ 2 timmar och tog det väldigt lugnt. Red upp på fågelvik och hälsade på en kompis. Mysig tur, idag får Lukas vila! Efter stallet igår åkte jag till björknäs på usek möte hemma hos martina, sen hem och tog det lugnt. Klockan halv nio åkte jag och mamma och hämtade min moster, sen åkte vi till stallet och kvällsfodrade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0