Jag står inte ut längre..

Jag står inte ut med att inte rida på min fina prins, och inte heller bara se honom stå i den där lilla hagen med massor av överskottsenergi och inget att göra. Så ska ta ett pass på volten idag, tänkte lägga fram lite bommar och göra olika övningar. Hanna tar me sin kamera så det blir lite bilder, kanske filmer, vem vet? Är sjukt taggad sitter här hemma och bara är super glad för jag ska rida, speciellt när jag vet att Lukas kommer bli minst lika glad. Sen det bästa är att hovslagaren troligen ska komma imorgon, så då får lukas nysko så vi kan rida seriös igen, inte helt fel!

Men ska gå ner och käka frukost nu sen glida mot stallet, wihoo!

sist vi red! kan bara tänka mig hur superpigg han kommer vara när vi väl kan rida på något annat ställe än på volten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0