Late

Jag skriver typ alltid på kvällarna, har jag kommit på.
Gick upp i morse och åkte sen till stallet med hunden. Red ut med Fanny och Wiktor till sandtaget på Massa.
Vi red där i ungefär en kvart. Skrittklättrade lite, eller jaa... Försökte skrittklättra, Massa hade bara galopp i tankarna så blev väll nån blandning mellan skritt och galopp haha.
Men det gick bra och så. Blev dock mörkt när vi var ute så skrittade nästan hela vägen hem.
Imorgon ska jag med en kompis och fota när hon rider sin medryttarponny. Ska använda hennes prokamera :))
Det ska bli kul! Började igår titta på Heartland och har redan sett klart säsong 1. Beroendeframkallande...
Nu ska jag försöka sova. More update in the morning.

Jag och Massa i sandtaget i somras. Synd att fokusen ligger fel :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0