Matte matte matte...

Har pluggat matte ett bra tag nu med lite pauser i mellan åt. När jag kom hem från skolan var jag ute med hunden i ungefär 1 timme. Den rundan jag tog brukar inte ta så lång tid egentligen men det var så sjuukt halt! Gick en bit i början i skogen och det var is över hela stigen och på kanterna var det snö som var minst lika hal att gå på. Upp och nerförs backarna var inte så roliga....
Var nära på att ramla ett antal gånger. Vill ha vår!
Imorgon har jag matteprov så det är därför jag pluggar massor nu. Ska plugga lite till innan jag går och lägger mig.
Imorgon är det full rulle. Direkt efter skolan ska jag ut till stallet och hinna rida Sigge och gärna hinna fixa allt i stallet innan vi åker till Gurra.
Men det ska bli kul! :D

Såhär såg det ut förra året på hundpromenaderna haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0