Mot stallet, sen fotografen

Ska till stallet nu och bara mocka och fixa. Sen hem ducha och måla naglarna tror jag, och välja kläder. För till den där fotostudion vi ska till så skulle man ha med sig tre par "outfits" som man kunde välja mellan eller hur det var. Har ingen aning om vad jag ska ha med mig, så vi får se då. Än så länge har min syter och mamma valt ut en klänning och klackskor som jag ska med mig, ett plagg klar iallafall.

Sen är det skönt att man blir sminkat och så där. Då slipper jag tänka på det här hemma också. Men nu har jag inte så mycket mer att skriva för stunden så vi hörs senare.

En gammal bild sen linnea fotande mig någon gång.. 1-2 år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0