Nailstudio again

edit från hannas inlägg heheh rätt ska va rätt mellan 4 och 5 går dom faktiskt in (a)

MEn var istallet en snabbis idag, slutad tidigare idag för jag bara hade två lektioner, jätte skönt! Kom dit i ösregnet/snöovädret (det regnade och snöade sammtidigt liksom) tog in lukas nästan direkt, jag vet mycket väl att han hatar regn. Så när han ändå står ensam i hagen i ösregn och inget att göra, så står han hellre ensam inne i stallet och tuggar på lite hö. Så där fick han stå, täcket hade inte hunnit bli blött igenom som tur va. Fixade med mat och så, sen åkte jag till mölnvik med pappa köpte lite nagel saker.

Kom hem duschade och nu har jag gjort naglar :) blåa och svarta blev dom, sämst bild jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0