Namnsdag

Dagen då, vaknade hos Fanny och vi tog det lugnt innan vi åkte till stallet. Hade bara Olle idag så fixade åt honom men red inte. Väldigt dåligt väder och min pappa fyller år idag så ville åka hem tidigt.
Imorgon så har jag ingen häst faktiskt, ska till stan med familjen och gå på fotografiska muséet och fika.
Min och mina systrars julklapp till mamma.
Så det ska bli ganska mysigt.
På onsdag har jag Massa och då ska en tjej komma ut och fota lite.
Torsdag ska jag följa med en kompis och fota henne när hon rider. Fredag ska jag rida med mamma, fint väder ska det bli så det ska bli riktigt kul! :)
Lördag har jag faktiskt ingen häst, än så länge. Skulle haft Massa men bytte till söndag.
Söndagen så ska mn kompis (som jag ska fota på torsdag) Komma med ut och fota med sin fiiiina prokamera så fina fina bilder kommer det nog bli :))
Har både Sigge och Massa då så massor med bilder ska det bli ;)

Svea förra vintern, som förövrigt har namnsdag idag :'))
Denna bild måste vara en av dom bästa jag har på henne, så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0