Nytt i garderoben, för Lukas!




Han har då fått ett nytt fleece täcke då hans andra är helt trasigt framme vid bogen så det glider bak ordentligt mycket då han har på sig det. Så jag och Hanna var på hööks rea här om dagen och då köpte jag det.

Sen har Lina också köpt en ny grimma+grimskaft till honom, då han har bitit sönder ännu en av sina. Dom hinner dock aldrig gå sönder helt hans grimmor eftersom vi byter ut dom innan. Men dom blir snabbt väldigt ofrächa då han har en ovana att stå och tugga på hans grimma eller grimskaft på nätterna. (Hans grimma matchar också hans schabrak jag köpte för inte så länge sen)

btw så tycker jag att lukas ska skos nu så jag kan rida han igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0