Only for you

Skrev inget igår så även fast jag är i ett stort behov av sömn så skriver jag ett kort inlägg.
Skolan var inte så intressant förutom att vi fick reda på att franskagruppen (som jag är med i då) ska åka till Korsika en vecka i juni :D Awesome! Vi ska låna ett hus där i en vecka så de blir grymt!

Åkte till stallet efter skolan och red Massa :)
Hon var pigg som vanligt och var i luften en del men inte så mycket faktiskt.
Arbetade på en 8:a ganska mycket. Både i trav och galopp. Traven gick sådär då jag inte har några bra idvantar utan fick ha mina tumvantar. Haha! I galoppen gick det bättre då hon får ett bättre påskjut och nästan bär sig själv.

Tränade på enkla byten, så bröt av till trav och fattade ny galopp varje gång jag gick över i andra varvet.
Der gick helt okej och jag är nöjd :)
Blir nog ett till dressyrpass imorn och uteritt med Sigge ;)

Franskrike i somras när jag var där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0