Oupsi

Var så sjukt trött igår när jag kom hem. Tittade på en film med familjen och gick och la mig direkt efter det så blev ingen bloggning tyvärr.
Men var iaf i stallet och red Soros igår med Fanny och Olle.
Vi red till sandtaget och där tog vi en galopp och klättrade lite i en backe. Sen tillbaka och klättrade lite i sommarhagen. Tog ganska mycket trav och galopp faktiskt. Soros blev redigt svettig och tyckte det var jättekul.
Nu är jag stalledig i två dagar fast dagen är ju nästan slut så... På torsdag och fredag har jag Sigge och lördag har jag Massa.
Snart åker Jenny desutom till Thailand (lite avis bara hehe) men det roliga är att jag har Massa helt för mig själv i 2 veckor :D Ska se till att lägga upp ett schema under dom två veckorna. Massa ska få arbeta lite då hehe :) Ska även börja hoppa lite smått igen på henne då. Eller ja.. hoppning och hoppning...
Hon tycker det är lite läskigt (i alla fall med bommar) Så blir nog inte så mycket men lite i alla fall :)
Fyller desutom 16 i samma veva som jag har Massa. Så det är mycket att se fram emot nu ;)

Förra våren då jag hade Massa i en vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0