Our voices

Sådär jag, nu är jag hemma från skolan, äntligen fredag haha :)
Tänkte baka men orkar inte, ska ta något att äta istället och sen titta på Heartland.
Har inget speciellt att berätta så. Men vi håller på att prata mycket i skolan om Nationella. Blir ju lite nervös när alla gör det till en så stor grej men det borde inte vara någon fara.
Vi har Biologi i No:n vilket är skönt. Var väldigt nervös över att det skulle bli kemi. Då hade jag avlidit!
Svenskan och Engelskan är det inget direkt plugg till.
Matten är det jag är mest nervös över då jag tycker det är så mycket olika sätt att räkna ut olika tal på och då glömmer jag lätt bort hur jag ska räkna ut ett visst tal.
Förvirrande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0