Överskattat

En bild från idag. Gick helt okej men red inte så seriöst. Hon gillar inte bommar så i början av ridpasset ledde jag runt henne på banan. Över bommar och sånt. Efter en stund var hon lugn och gick snällt över bommarna.
Körde lite volter i trav och sen kände jag mig nöjd. Stog still en del och babblade med Fanny och Fanny. Måste komma på nya namn till dom... Blir så jäkla förvirrande när dom har samma namn ;)
Jag orkade inte sätta på mig några vettiga ridkläder, kanske syns på bilderna haha. Desutom så glömde jag att sätta på mig dom där snörerna man har under fötterna för att täckbyxor inte ska åka upp så på alla bilder ser man väldigt fint min byxor under ;)
Aja, inget att göra åt det nu. Får vara lite mer nogrann nästa gång bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0