Pass 2 för dagen

Red ju också Wiktor idag, väljer att ta det i ett enskilt inlägg då Lukas inlägg blev så himla lågnt.

Red ju ut med Hanna som hon redan sagt, började i sommarhagen ock klättrade några gånger för en liten backe. Sen fortsatte vi till återvalls rundan! Wiktor skötte sig super och var lyhörd och lyssnade på mig. Helt kontrollerbar heltenkelt om man jämnför med hur det brukar kunna bli på uteritter med honom. Han bara springer på och ryttaren inte har så mycket att säga till om. Eller att han flyger om kring på bakbenen. Men nu jobbade han på bra och lyssnade på mig. Hade väl lite bråttom då och då. Men det kan man inte klaga på!

Har inte någon häst förens på söndag nu, då ska jag rida Wiktor och mickis ska följa med och rida Lukas. Ska bli super kul, sen ska jag ju till gurra och kolla när dom andra rider på fredag men det är inte samma grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0