Pulka, solsken och kalla tår

Igår åkte vi somsagt pulka bakom Lukas, han var hur duktig som helst! Han tyckte också att det var kul, så det var skönt att det blev lyckat. Det var jag, patricia, hanna och dessi. Dessi och Hanna ägde dom ramlade aldrig av. Jag satt som ett mongo i pulkan och ramlade omkull tre gånger och Patricia två. Sen kom dessis och patricias kompis och två små barn, barnen fick prova och sitta lite i pulkan och på Lukas.

Sen idag var det helt underbart väder skinande sol och inte för kallt, tyckte jag iallafall tills efter ridturen. Jag red ut med fanny och när jag kom tillbaka så frös jag som fan! Men det var en mysig tur red återvallsrundan, fast Lukas var lite trött sen igår!
SHIT VAD GAMMAL BILD, typ från 2010!?

SHIT VAD GAMMAL BILD, typ från 2010!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0