Rida, äta och en jävla massa bowlingklot överallt

Red ju somsagt idag. Det var verkligen super kul. Jag kan egentligen inte påstå att passet gick bra, men inte heller dåligt. varannat galoppsprång var ju upp i luften med hovarna hit och dit, medans andra gick han fint i! Sen ibörjan så studsade ha lite med frambenen typ. Sekunden efter var han skit fin, det var verkligen till och från men är super nöjd. Red över bommarna också och det gick bra!

När jag kom hem så åt vi en super god middag nått kött och potatis!
Senare på kvällen så skulle vi åka och bowla, haha jag sög.. blev bättre mot slutet menmen. Det var min familj plus linneas pojkvän. sen min moster och henns barn(mina kusiner) plus sara och sara deras flickvänner. Men mysig kväll blev det väl!

en bild jag tog efterpasset när jag snodde kameran en stund (a) han ser ut som e stor låda för att han har fleece täcket över sadeln :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0