Secret

Ni kommer ihåg att jag förut skrev om en plan jag hade förut well well, allting löste sig till det bättre. Så på fredag åker jag till Gustavsberg med Massa :D Vi ska ta ett dressyrpass i ridhuset där. Ska bli superkul! Massa kommer säkert vara lite spänd i början men jag tror det kommer bli bra. Är jättetaggad! Imorgon ska jag ut och rida Massa också. Desutom nu så sitter alla skorna fast på Massa igen så nu kan vi rida normalt igen ;) Har ju bara kunnat skritta och trava lördag och söndag för att en sko suttit löst. Men blir nog en uteritt imorn och lite lätt dressyrarbete samtidigt :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska bli skit kul att följa med och titta. Bra idé Hanna. Har själv tänkt tanken flera gånger men inte fått arslet ur vagnen. :)

2012-01-17 @ 19:54:44
URL: http://www.jennyofrazze.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0