Siggepigge

Känns inte som fredag...
Men skönt att få sova lite längre imorn då jag är väldigt väldigt trött och sliten. Haer dock inte sovmorgon, har jag typ aldrig för tillfället :(
Red iaf ut med tre yngre tjejer i stallet idag på Sigge. Vi red Återvallsrundan då man hade sett älg vid kulla.
Usch, älgar är så sjukt läskiga tycker jag! Kan tänka mig att Sigge skulle typ skita på sig om han träffade en älg och det var jag inte så sugen på så fick bli Återvall.
Han var väldigt pigg, som vanligt. Idag var han tydligen på bra humör för det gick att börja galoppera först från start.
Han brukar annars få för sig att han inte vill vara först men sen när man väl galopperar vill han vara först.
Men när jag var först blev han inte lika galen och jag kunde arbeta honom lite mera.
Ganska mysig tur.
Imorn så ska jag rida Massa och åka pulka bakom Lukas :D

Massa i våras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0