Skutt skutt

Har varit hemma ett tag och tagit det lugnt och ätit. Var i stallet tidigare och red Massa. Intressant ridpass...
Jag red ut i mörkret med Fanny på Wiktor. Massa var hur cool som helst i början och bara lunkade på.
Sen skulle vi stanna en liten stund och klättra i sommarhagen.
Följer först efter Fanny men väljder sedan att ta en annan backe. Varav Massa sparkar bakut mitt i backen och allmänt knasar. Hon hinner sparka bakut en gång till innan vi fortsätter och rider Återvallsrundan.
När vi skulle galoppera så galopperade jag först då om hon är på bock-humör så är dte inte kul att galoppera längst bak.
Aja höll mig kvar i galoppfattningen trots lite sparkar/bockningar.
Sen sista galoppen så var Fanny först och orkade inte krångla och byta plats och så så galopperade bakom.
Haha, Massa hade lugnat ner sig så hon började galoppera normalt utan sparkar.
Men sen körde hon en liten spark, två galoppsprång och spark igen. Och så fortsatte det haha.
Knashäst ;)
Nu ska jag plugga lite kort innan jag går och lägger mig :)

Haha, ja så ser de ut när hon sparkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0